Mervegvn123 aynı konudan daha önce muzdarip olduk tabi ki önceliği doktoruna danışıp onun bilgisi dahilinde yapmak lakin anne sütünün içerisinde ihtiyacı olan her şeyi alabiliyorken mama da ne yazık ki aynı değerleri alamıyor bundan kaynaklı bağırsak işleyişinde bir problem olmaması adına her mama tüketiminden sonra bir çay kaşığı su verilmesinin doğru olduğunu söylemişti doktorumuz. Bununla birlikte erken su vermeye başlandığı için suyu kaynatıp soğutup o şekilde vermemiz önerilmişti.