Herkese hayırlı ramazanlar benim sizlere bir sorum olacaktı, doğumum için ailemizin yanına gideceğiz yaklaşık 8 saatlik bir araba yolculuğumuz olacak ve bu yolculuğa çıktığımızda 36 haftalık hamile olacağım, herkes çok korkutuyor yolda doğum yaparsın falan diye. Böyle bir tecrübesi olanlar var mı acaba 🙂