Yagmurcmn 1234567890asd açıklık devam etmedikçe hiçbir anlamı yokki benimki gelsin istiyorum gelmiyor birde felaket geibe yakalandım 1 haftadır antibiyotik içiyorum ondanmı doğmuyo diye düşünüyorum 😂
bendiyebiriii Senaozpinar kaçıncı gebeliğiniz? Bana da tam 37+3 için plan yaptı doktorum ama tabi beklerse diye de ekledi. İlk gebeliğim
Senaozpinar bendiyebiriii ilk gebeliğim cumaya gün verdi ama dediğiniz gibi iki gün bekler mi onu bilmiyorum ama dedi beklemeyi düşünmüyor sanırım benimki
Sun10 1234567890asd biz de 37 olduk ailem göbeğimin düştüğünü söylüyo bakalım ne zaman gelmek isteyecek 😊
Pinaryldz06 Esmaarkk yaa bizimde aynı 2. Doğum 2. Sezeryan haftaya cuma kavuşacağız inşallah🤲hem çok sabırsız ve heyecanlıyım hem endişeli Allahım hayırlısını nasip etsin hepimize inşallah 🤲
Esmaarkk Pinaryldz06 aynı durumdayım ameliyat korkusu da var tabi nasıl olacak bilmiyorum su akar yolunu bulur inşallah korktuğumuz gibi bir doğum yaşamayız sağlıkla kavuşalım🥰
Aaaysee Niidos aynen zaten normal yani ne kilolu ne de zayıf sanırım doktor tombis bebek seviyor hdhdjsksk
Anneolmak93 1234567890asd biran önce dogurmak istiyorum ama haftam 2 hafta geride kalmış 37 olması gerekirken 35 çıkıyor kilosu 2400
Anneolmak93 Aaaysee benimde öyle oldu bi haftada 200 gram aldı ama son haftalar daha hızlı alıyor biliyordum olmadı ve gelişimide iki hafta geride şuan 35 sistemde ama adet tarihime göre 37 olması lazım
Anneolmak93 Sinemokul benimde ilkim sezaryan bunuda perşembe doktorum karar verecej gelişim geriliği var diye yoksa 38 de almayı planlamıştık
Anneolmak93 Honeymom17 bende de iki hafta geri çıkmıştı ongün süreç verdi yedim içtim ama sadece 300 gram aldı artık dogurmak istiyorum karnımda alacagı yok dogsun zaten 37 haftalık afet tarihime göre