Gozde_52 Kızlar herkese merhaba 🌸 ben 6+3 haftalık hamileyim doktoruma ıhlamur yeşil çay icebilirmiyim diye sorduğumda günlük bir kere icebilirsin dedi , sizlerde yeşil çay ıhlamur vs tüketiyormusunuz?🤗
Bet1 Gozde_52 ben çok severim yeşil çay ama erken doğum riskim olduğu için içmiyorum. Size doktorunuz zaten icebilirsin demiş ama gene de 12 den sonra iç
ozgebyrkl Gozde_52 çok sevdiğiniz için mi sordunuz yoksa faydası olur diye mi düşündünüz? Herhangi bir faydası yok ıhlamuru bile zorda kalmadıkça içmedim ben
esnyz14 Gozde_52 Benim bildiğim ve doktorumun söylediği kadarıyla ilk aylar bitki çayı tüketimi iyi değil
ogretmenHnmm Gozde_52 bana doktorum bitki caylarindan icmemem gerektigini söyledi hamile olduğumu bilmeden kiraz sapı çayı (adet söksün diye)yeşil çay falan içiyordum Allahtan bir sey olmadi 20+4 haftalik olduk hala bitki caylari içmiyorum
Gozde_52 Bet1 yeşil çayı metabolizma için söyledi eğer çalışmıyorsa yavassa kefir yeşil çay vs tüketebilirsin dedi günde bir kere dedi o yüzden sordum 🤗
Gozde_52 ozgebyrkl hayır canım sevdiğim için değil metabolizma için yeşil çay genelde metabolizma için öneriyorlar ya kefir vede yeşil çay tüketebilirsin dedi ama yeşil çay için günde bir kere dedi🤗
ozgebyrkl Gozde_52 anladım, ben kayısı ve kefir ile ara öğün yapmıştım doktor sorun yok diyorsa yoktur muhtemelen🌸
Gozde_52 esnyz14 hiç içmedim zaten ama icebilirsin abartmamak şartıyla diyince yinede sormak istedim 😍 bu kabızlık nasıl gidecek hiç bilmiyorum iki günde bir cimiyorum neredeyse 🙄
Gozde_52 ozgebyrkl kayısı bende yiyorum kabak çekirdeği vs kefirde içiyorum tuvalete cikamama durumundan ötürü yeşil çay dedi ama içmem büyük ihtimalle 🌸🌸
esnyz14 Gozde_52 abartmayarak tüketmeye çalışın Allah’ım izniyle birşey olmaz inşallah 🤍 kabızlık evet hamilelikte biraz dert😢
Gozde_52 ogretmenHnmm benimde çok yeni daha o yüzden icmedim ama tuvalete cikamama durumundan ötürü dedi , kefirde içiyorum aslında ama nasıl olacak bilmiyorum 🌸 yani hazımsızlık çok yaşıyorum
Gozde_52 ogretmenHnmm Çarşamba günü gittiğimde soracağım canım 🤍 yani iki günde bir olması beni çok mahvediyor