Pembikbulut 5+4 te gittik fakat kese tek göründü şu an 6+1 deyiz 3 gün sonra kontrolümüz var acaba duyar mıyız çok stresli ya sizler ne zaman duydunuz 🥲
Pembikbulut Eybikk ya inşallah ama bunu bekleyince gün geçmiyor duymazsam bir şey mi var diye de içim içimi kemiriyor 🥲
Eybikk Bende başta çok korkmuştum sadece kese göründüğünde . İnsan her ihtimali düşünüyor ama sen rahat ol umarım o güzel sesi sende duyarsın 😇