Herkese selam. 33+4 haftalıgım. Gündüz hiç bir şey yok akşam 8 9 gibi aniden vajinama ince ince keskin sancı girmeye başlıyor ve gece boyu devam ediyor. Böyle olan var mı??
32 haftalıkken kanala girdi ogluş doktor erken doğum riskin var dedi vajinadan 290 ölçtü rahim boyunu 3 gün sonra tekrar gittim rahim boyunu ultrasonla karnımdan ölçtü 380 dedi. Risk yok dedi kafam çok karıştı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️