Ceyda76 Arzu_363 yaptım daha önce de malları çok ınce bı sürü elbise almıştım hepsı yazın iç gösteriyor bende etek altı jupon alcm mecbur
Hilalyazbos53 Arzu_363 Elbiselerini beğendim iç göstermesi dışını iyiydi ancak eşortman takımı almıştım berbattı bır kere bıle giyemedim böyle bir kumaş hayatımda görmemiştim tüy topluyor sürekli ve kumaşı çok sert keçe gibiydi 🤦♀️
Nuurrr Bende aldım ve almayada devam edicem. Aldıklarım kaliteli ve güzel cıktı, severek kullanıyorum ☺️
Hilalyazbos53 Birde gömlek almıştım model çok güzeldi kumaşı da iyiydi ancak bir kaç giydikten sonra yırtıldı. Uzun ömürlü değil yani fıyatı na göre ortalama bence çok seçerek alın kumaşları çok kalıtesız olanlarda var