Ilyda00 songul45 5yasina kadar beşik, 5den sonra da normal yatak olabilen besiklerden aldım ben direk. İlk 1 sene de anne yani düşünüyorum
Aysee1123 Tugceee95 Henüz kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım memnun benim hoşuma gidiyor görüntü olarak o yüzden tercih ettim daha çok hemde sağlam kullanışlı olduğunu düşünüyorum uzun süre.
Tugceee95 Aysee1123 evet bende goruntu olarak begenıyorum ınsallah kullnım olarakta memnun kalırım sızde gule gule kullanın insallah🥰
Ipek_2017 Bende kararsızım . Yatak odama anne yanı aldım. Ama odasına nasıl bişey tercih etsem bilemedim. Şöyle 4 yaşına kadad kullansın istiyorum. Oğluma montessori yaptırmıştık odasına. Ama kızın odası daha minimal ona beşik alalım diyoruz