Kızlar merhaba 38+4 oldm ilk gebeliğim bugun doktor görüşmem vardı ama sormayı unuttum devlet takipliyim normal doğum yapıcam inşallah hayırlısıyla epidural falan okuyorm duyuyorm çevremden nasıl nedir devlette yapılır mı yaptıran varmı çok merak ediyorum bilgisi olan varsa paylaşabilirmı