Ya arkadaşlar saçmalamayın kurban olayım ya kan uyuşmalığını felakete çevirdiniz gerçekten inanamıyorum
Eşimle benimde aramda kan uyuşmazlığı var 26 haftalığım 28 de iğne vuruncam birde doğumdan sonra 48 saat içerisinde o kadar
Çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım hiçte düşük riskim olmadı
Doktorumda gayet bebeğin iyi dedi o kadar rahatız ki abartmaya gerek yok hamileliğinizi zindan etmeye zehir etmeye gerek yok