noluyosanagenemiross Kızlar 26 haftalık gebeyim 2,3 gündür vajinamın kemikleri acıyo çorap giyerken ayağımı kaldırırken vs yaşayan var mı bu durumu normal mi? Çarşamba günü doktora gitmiştim ama hiç bi sorun ile karşılaşmadım
annekuzusu_ noluyosanagenemiross benimde çok agriyo aynı dediğiniz gibi pantolon çorap giyerken aşırı derecede agriyo baskı yapıyor bebek
rose_gold_26 noluyosanagenemiross Çatı ağrısı o , yani bebek büyüdükçe rahim genişliyor ve kemikler de esnemeye başlıyor. Normal bu haftalarda.
noluyosanagenemiross rose_gold_26 peki bebeğimin kasıklarımda hareket etmesi normal mi? Çünkü karnım büyüdü 6,5 aylık oldum ama nadir de olsa kasıklarım da hareket ediyo 🙄
rose_gold_26 noluyosanagenemiross Yani şu an için yeri hala geniş bol bol geziyordur, eğer rutin kontrolleriniz iyiyse ve sancı kanama yoksa çok stres yapmayın.
noluyosanagenemiross rose_gold_26 çok teşekkür ederim 🤲🏻🙏 içimi rahatlattınız herkes biz doğumdan önce böyleydik diyorlardı bana
rose_gold_26 noluyosanagenemiross Benim riskli bir gebeliğim var , serklaj yani dikişlerim var. 23 haftalıkken gittiğimde bebeğimin dikişlerimi tekmeledigini söyledim doktorum gayet normal olduğunu söyledi. Yabi kontrollerinizde bir skntı yoksa inşallah herşey yolundadır.