Rabiakltk5 bende 2 bebeğimi kaybettikten sonra teşhis konuldu ve su an serklajli hamilelik geçiriyorum, normalde 12 .haftada atılması öneriliyor ama bende depremden dolayı 16 da atilabildi genellikle istirahat ederek geçirmeye çalışıyorum süreci, dikiste korkulacak bisey yok uyutuyorlar 20 dk , sonrası da doktorunuz sizin durumunuza göre yönlendiriyor