Zehra-12455 hamileliğimin en başından beri ben de hep çektim kasık ağrısı ilk zamanlar rahim büyüdüğü için demişti doktor şu an 39+2 deyim daha şiddetli oluyor ona da yalancı sancı olabilir normal dedi. Dayanamayacağınız kadar şiddetli, hiç geçmeyen bir ağrı değilse ya da doğum sancısı gibi düzenli aralıklarla gelmiyorsa bence endişe edilecek bir şey yoktur. Olabildiğince dinlendirin vücudunuzu ve tuvaletinizi tutmamaya çalışın.