Rstasar Mucizebebek burdaki herkes sleepy yazmis ben sleepy aldim insallah sorun cikmaz sansima bide 60 lik paketi 40 lik pakete dusurmusler icinden 20 tane eksiltmisler 😑ne kadar iyi bilmiyorum ama denicem bakalim
Ahsenveannesi Gorumcelerim surekli sleepy kullanir hem kimyasal yok losyon yok ben stok yaptim umarim bebisimiz sever😂
istanbulluanne Bende sleepy aldm civilde indirimde su an paket halinde 40 yenidogan 2-5 kilo, 40 tane 1 numara 3-6 kilo. 4 paket islak mendil 10lu alt açma 42 liraya aldm dün geldi. Kismetse 1 aya kullanicaz bakalm 😊
Loyam Sleepy 2 numara aldım, molfix 1 numara ikisinide deneyeceğim hangisinden memnun kalırsam o beze devam ederim