gullunur07 39+3 haftalığım devlet takipliyim doğuma dair bı belirtim yok henüz kaç haftaya kadar bekliyorlar
Kiraz53 gullunur07 40 veya 41 haftaya bekler unuttum şimdi sonra suni dener oda ise yaramazsa sezaryen alır
68selda06 gullunur07 normal doğum için sanvin gelene kadar bekliyorlar 40 tan sonra suni sanci veriyorlar sezeryan 39 haftada en geç yapılıyor
deryaumay20 gullunur07 40+2 hala bekliyorum çarşamba günü karar verecek sanırım hayırlısı inşallah duanızı eksik etmeyin 🥲
hunilimom gullunur07 41 e kadar bekliyorlar genelde ben ilkini 41+1 de doğurdum ama ikincide doktorum en fazla 40 a kadar beklerim demişti 39+6 da doğdu