Emiinnee Merhaba anneler Biz 27 haftadayiz, 2 gündür bebegimin tekmeleri cok az Ve cok hafif sizce normlami , normalde Daha cok aktiv di Ve tekmeleri Daha cok sertti bilgisi olan varmiiii
Dilaraanl Emiinnee 26. Haftadayım benim de ara ara öyle oluyor canım, doktoruma da sordum normal dedi. Korkma bişey yoktur. Çikolata yiyip soluna yatmayı denedin mi? Karnınla oyna uyandırmaya calıs bakalım bi annesi 🤗
minikprens_71 Emiinnee biz de 27’deyiz 2 gündür bel ağrımdan fazla hissedemiyorum ben de ama bu tür şeyleri doktorum kendine sorun etme dinlen soluna yat ve bitter çikolata ye demişti. Ben ayakta kaldım o yüzden sanırım belki sen de ayakta kaldığın için ya da yorgun hissediyosundur bebeği hissedemiyosundur. Bir de ağırlaşıyoruz git gide kendimizi dinleyemiyoruz telaş etme bence 🥰
Ahsenveannesi Emiinnee benimde 2 gündür öyle dönme gerinme yapıyor ben tekme atmadığı için mutluyum 🤣 miyomum var çünkü ona vurunca hoplatıyor beni. 30 haftaya kadar düzensiz hareketler olur. Hareket varsa yorun yok tekme şart değil
Emiinnee Dilaraanl Evet denedim uyaniyor ama cok hafif 2gün önceye kadar cok sertti Ve cok aktifdi disardan bile beli oluyordu suan cok hafif Ve sakin oyzden endislendim Biraz tesekkür ederim 🥰
Emiinnee minikprens_71 Evet olabilir hic oturan birisi degilim cünkü 😀rabbim sag saglim kavustursun Insallah
Ipek_2017 26 hız bizde öyle sert hareketleri yok . Gün içinde bikaç defa kendini hatırlatıyor ☺️ Gece çikolata yersem hareket ediyo ama öyle dışarıdan vs anlaşılmıyor şuan