Asenaclbb 3 hafta önce idrarda protein kaçağı çıkınca doktorum yatış verdi. Tansiyon takibi yapacağım dedi tansiyonum 9.6 çıktı hep enfeksiyondan sebep kaçak olabiliyormus. İlaç içtikten sonra idrara baktı temiz deyip gönderdi eve. Kilomdan dolayı şüphelendi şükür çıkmadı bı sey