Tssgalk Kızlar merhaba ben sütüm kesildi zannettiğim için mama veriyorum suan bebeğime göğsümü sıktım süt geldi cok az normalde silikon ucla emziriyordum denedim yavaş yavaş geldi nasıl arttirabilirim tekrar sütümü cunku cok yavas geliyor bebeğim doymuyor
DeustchBurcu Tssgalk pompayla deneyebilirsin, inşallah çoğalır🤲🏻 bi de süt çayı, süt artırmada önemli rol oynar 🌸
Yagmure Tssgalk emzirmek en iyi süt artırıcı yöntem beslemeden önce mutlaka emzir sonra mamayı ver arttıkça inşallah mamaya hiç gerek kalmayacak