1neclla Selam arkadaşlar Dr asiye uzuna çatı muayenesi olan oldu mu çok acıyor mu tavsiye ediyor musunuz
199319 199319 kimse yazmamış bizden sonra gideceklere bilgi olsun.. Asiye Hanıma çatı muayenesi oldum asla acımadı çok temkinli çok naif bir şekilde yaptı, tavsiyem derin bir nefes almanız o esnada
mikelenjeloA 199319 merhaba bende asiye hanıma takipliyim ama korkularım var , doğumu kendisindemi oldunuz ? Doğuma refakatçi almıyormuş bu durum endişelendirdi beni , katı bi tavrımı var yumuşak mı bilemedim