Allahvargamyok Kızlar 27+4 deyiz kaburgalarimin altında baskı ve uyuşukluk hissediyorum normalmi bu bazende elektrik çarpiyomusgibi karnımın belli bi bölgesinde sızlama oluyo yaşayan varmı baskı ve uyusukluk bebektenmi kaynaklanıyor acaba ?
Kubra-ulas Allahvargamyok 28 haftalığım aynısını yaşıyorum. Bebek büyüdükçe baskı yapıyor 🙃 ne kadar devam eder bilemiyorum
06Seyma-06 Bende öyle 28 haftalığım zor nefes almaya başladım birde sabahları yataktan kaburgalarımın ağrıdığını kasıklarımın ağrıdığını hissederek uyanıyorum
Tatli-cadim2023 Allahvargamyok bide gündüz çok hareketli degil ara ara ama ben yatınca o kalkiyo cadim
gunes5 35 hafta olduk hala devam ediyor baskı ve uyuşukluk ayakta durunca azalıyor doğuma kadar devam edermiş doktorum öyle söyledi