beyzacmvrc Tubag1 benim bildiğim su an 26. Haftanizbitecek 27 den gün alacaksınız 26+1 (26 hafta +1 gün yani 26 artık bitmiş 27 den gün alınmış) Böyle hesaplanıyor diye biliyorum Ama 28+2 yım ben mesela 28 haftalık diyorm soranlara aslında 29 un içinde 😅
birgaripana_ Tubag1 25+0-25+6 26. Haftadasınız şuan. 26 doldurup 27ye gireceksiniz. 26+0-26+6. 27.haftada olucaksınız
Aysee1123 Bende 25 bitmiş 26 yı dolduruyorsun diye biliyorum kendimde öyle hesaplıyorum çünkü doğru ise 🤔😂
1H1Smomyloading Aysee1123 yanlış hesaplıyorsun canım 26 yı bitirmiş 27 dem gün alıyor oluyor. Bitirdiğin hafta + içinde olduğun henüz bitirmediğin hafta olarak hesaplanıyor
nevzatbaskomser Tubag1 26 haftayı doldurmuş 27ye başlıyorsunuz. 25 hafta+ 6 günlük. Burda kafa karışmaması lazım. 37+6 olunca 37 haftalık mı doğmuş oluyor mesela, 38 hafta olmuş olacak 🤦♀️
Bet1 nevzatbaskomser hayır doğduğu hafta söyleniyor mesela ben 34+0 da doğum yaptım 35 demediler hiç 34 diye geçiyor bütün kayitlarda. Ama mesela arkadaş hesaba göre 26yi doldurmuş 27 den gün alıyor 😂 karışık 😂
munevver_frt Tubag1 26 dolmuş oluyor 27 den gün alıyorsunuz dr banu çiftçi ve çoğu doktor böyle hesaplıyor
KbraN_1 1H1Smomyloading 34. Hactamıza girdik bizde. 34 bitmiş 35. Haftaya mı girmiş oluyoruz. Söylerken 34 dicez ama dimi
Aysee1123 1H1Smomyloading Evet evet onu demek istedim bende 26 yı dolduruyorsun derken 26 bitiyor 27 ye giriyorsun demek istemiştim olay bu şekilde 👍
nevzatbaskomser Bet1 34+0 34 haftalık zaten. 34+6 doğsaydı 35e sayılırdı, 6 gün daha fazla karnımızda durması 1 haftaya tekabül ediyor. 34+0 34 haftalık demek, + olanlar 35.haftanın günleri demek oluyor
1H1Smomyloading KbraN_1 hangi haftayı bitirdiysen onu diyeceksin canım 34. Haftan bittiyse 34 haftalık olursun eğer bitmediyse 34. Hafta içindeysen 33 haftalık olursun. Yani bunu şöyle düşünebilirsin bir bebek doğduğunda 1 yaşında olmuyor di mi 1 yaşını bitirince 1 yaşında diyoruz bir yalın içindeyken daha aylık olarak söylüyoruz. Bu da onun gibi bitirdiğin haftayı söylüyorsun
Bet1 nevzatbaskomser ama mesela e nabiza girip bakın 24+0 im şu an 25 hafta diye gösteriyor akıllı asistan 😂
nevzatbaskomser Bet1 24+0 24 bacım zaten. 25 haftadan fazla gün geçmemiş. 24ü tam doldurmuş oluyorsun, ama yarın 1 gün geçecek ya 25.haftaya başlamış olacaksın. 7 gün geçince 1 hafta geçiyor ve 25i tamamlamış 26ya geçiyor olacaksın. Bu arada ben de 24 oldum 4 dakika sonra 😀
Bet1 nevzatbaskomser 24+0 da 25 diye gösteriyor 24+1de değil yani şimdi sende girip bak istersen 24 oldun