7 haftalık gebeyim kalktığımda tuvalete gttm ağrı mı desem şişlik mi desem oturdum kan geldi iki pecete kahverengi kan oldu devamı gelmedi acile gttm progeston verdi yarn gel dedi kalp atışını duymadım cevremdekinler sakinleştirdi ama daha rahat deglm yerleşme kanaması boyle mi oluyor ikinci gebeliğim başıma bole bişe gelmedi düşük mü dedm korktum evde tekim çocuk var aklım gtti başına boşe bi olay gelen var mı