[silindi] yok canım 42.haftaya gırdım geleceği yoktu sancı verdiler suni yavas yavas basladı açılma da basladı ılk dogumumdu hatta çatın biraz dar dedı doktorlar ama denedıler ıste acılma basladı sancı cok zordu çatala geçtım açılma tamamlanınca ve ıkınınca cıktı hemen yanı sancı s zordu çıkış anı degıl dikiş de yarım saat falan surdu gectı gitti ya 2.dogum su bıtınce sezeryan oldum sımdı mecbur yıne sezeryan Allah yardım etsin hepimize