20.haftalarda bende de oldu sanki göbek deliğimin altında yara var gibi acıyordu
Fıtık olmasından şüphelendiler ama ultrasonla baktılarında herşey yolunda dediler.Kas ağrısıymış bendeki.Karın kasınız acıyor olabilir bol su içerek ve dinlenerek geçiyor ancak