minikprens_71 aynı durumu bende yaşadım ağlatacak bı agriydi sizin dediginiz gibi benim hastane de 1 saat sürdüğü için gitsem mi diye kararsız kaldım bebeğin hareketlerinde azalma olunca gittim acilmam varmış 1 cm sancım başlamış doğumun ucundan döndüm 3 gün yattım 31+3 duk sakin ihmal etmeyin ağrıları hafife alıp gitmenezlik yapmayın