esnyz14 Sgkrkmz 18. Haftada yaptırdım herhangi bir olumsuz durumda yaşamadım sadece 2 gün kolum ağrıdı onun harici birşey yok ama hamilelikte tetanoz aşısını neden vuruyorlar araştırmanızı öneririm, bence gerekli
AdinsMom Sgkrkmz 32+3 oldum hâla aşıyı olmak için bekliyorum her allahın günü soruyorum ama aşı yol sezaryen olucam tetanoz olamadım yani bu nasıl bi saçmalık devletin elinde nasıl tetanoz olmaz ya