Kızlar selam ikinci topuk kani verdim sağlık
Ocağına geçen pazartesi bugün yine aradılar işlemi tekrarlayacağız diye ağlayarak gittim üzerinde calisilamamis onun icin alıyoruz dendi ama içim
İcimi yiyor aranızda yaşayan var mi? Nasıl oluyor hastenden de almışlardı arayan olmamıştı hic şimdi sağlık ocağı tekrar aldı bir hafta Naisl bekleyeceğim bilmiyorum :(