Wwpab 7 buçuk aylık bir bebeğim var tekrar 6 aylık hamilelik. Benim gibi olan mi ne gibi bir süreç oluyor
nuzunismail Wwpab Hayırlı olsun ben de bebeğim 8 aylıkken hamile kaldım ve ilki sezeryandı, şu an 21 haftalık olduk bir sorun yaşamadık çok şükür güzel geçiyor. Arkadaş olurlar birbirlerine sağlıkla kucağınıza alın inş
Wwpab nuzunismail bende şuan 23 haftaligim detaylı ultrasyona felan girdiniz mi bebeginizin cinsiyeti ne karnimizdakinin cinsiyeti ne
nuzunismail Wwpab Detaylıya yarın giticem, ilk bebeğim kız bu da kıza benziyor dedi doktorumuz ama yarın net öğrenicez inş
Alyaazehrsdt Wwpab kesip mamayami başladınız çünkü halen uykuya geçmeden ve gece emmek için uyaniyo keserken gogusunuzde sut birikmedimi o nasıl kesildi