burcuttekin perşembe cumadan beri göğüs hassasiyeti vardı aşırı derecede resmen canım açıyordu dokunmuyordum. Ara ara da kasıklarıma ağrı giriyordu cuma test yaptım negatif çıktı. Ümidi kesmiştim bugün gidip kan vereyim ne kaybederim dedim ve pozitif 🥺