momlife_7 bence normaldir canım korkma bende 32+3 um arada batma arada adet sancisi gibi ağrılar oluyor. Bide hep doğumu adet sancısına benzettikleri için bende korkuyorum acaba mi diyorum sonra yatıp dinleniyorum geçiyor şükür. Doktorumda hafta ilerledikçe çeşitli ağrılar olur zaten bebek ağırlaşıyor baskı yapıyor demişti