mirababy03 Kızlar 17+3 olduk aşırı bel ağrısı çekiyorum sizler de oldu mu olduysa önerebileceğiniz bir şey var mı?
Berfehilal mirababy03 bende burda bekleyeyim o kadar erken başlamadı benim ama 26. Haftadayım oturduğum yerden kalkarken yada eğilmem gerektiğinde belim kırılacak sanıyorum öyle bi acı 🤦🏽♀️
KbraN_1 mirababy03 34.haftaya girdik bizde benim de yeni başladı.. Tedirgin oldum bende. Doğuma hazırlık ağrıları sanırım
mirababy03 Berfehilal valla benim de öyle egzersizler verdi doktorum onları yapıyorum az rahatlatıyor birde sırt üstü yatmak çok ağrı yapıyor 😔