minik23_ Kızlar 37+6 yız yarın kontrolümüz var ama akşam yemekten sonra bebişin poposu karnımın orta yerinden çıkıcakmış gibi gerildi 🙈 karnım öne doğru sipsivri oldu aynı zamanda o hareketi yapması canımı yaktı. 7-8 defa tekrarladı bunu ama şuan normal hareket ediyor. Kasılma böyle birşey mi yani bu durum dışında en ufak bir ağrım sancım yok acaba yeri daraldığı için mi böyle oldu var mıdır aynı şeyleri yaşayan ??
DeustchBurcu minik23_ yok yok kasılma değil annesi, yanına gelmesine az kaldığı için gerindiğinde öyle oluyor. Sağlıkla gelsin 🌸
minik23_ DeustchBurcu yani kasılma olsa daha ağrılı sancılı olurdu sanırım değil mi 😅 teşekkür ediyorum bu arada 🙏
DeustchBurcu minik23_ kasılmada adet sancısının 100 katı oluyor bence, ama anlık hemen geçiyor. Popo dayamayı kızım da çok yapıyordu, doktora sorduğumda “yeri daralıyor, rahat hareket edemiyor” demişti🌸
minik23_ DeustchBurcu evet benim de kız 🥰 bi kaç postta da bu şekilde olanların kız olduğunu okudum ilginç bir tesadüf 🥰 sağlıcakla kavuşun siz de bebişinize 🙏🙏