Bende de 10 yıldır gizli şeker var hep sınırlardaydı yani tam bir diyabet teşhisi konulmadı ama açlık 120nin altına pek düşünüyordu. Şimdi diyet uyguluyorum 2 haftadır ama yine sınırlarda o kadar dikkat etmeme rağmen. 1 dilim tam buğday ekmeğinde problem yok ama 2 olunca çıkıyor mesela dengelemeye çalışıyorum. Doktor bi 15 gün daha ölçüm yapmamı istedi sonuca göre insüline başlayacak. Aşırı yüksek olmadığı için hemen başlatmak istemedi insüline. Ben de günden güne yediğim şeyleri daha iyi analiz edebiliyorum ama çok zorlandığım zamanlar oldu, oluyor. Bebeğim için direniyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız çektiğimiz her sıkıntıya kat kat değer yaşadığımız mutluluk ❤️