Gizem3544 Kızlarr mayısta doğum yapacağım yaz bebeği olacak yani bebişim.. kaç tane kısa kollu zıbın olmalı sizce yani yazın çok terler değiştirilir mi acaba 0-3 aylık zıbınlardan kaç tane olmalı ? Zıbın giydiririz başka bişey olmaz gibi yaz ayları
DeustchBurcu Gizem3544 21 haziranda doğum yaptım, ev de soğuktu biraz güneş almıyordu hep uzun kollu ince şeyler giydirdim. 10 tane vardı 0-3 ay, en çabuk o dönemde bğyüdükleti için yetti bana🌸
Gizem3544 DeustchBurcu yaaa ben genelde 0-3 ay olan şeyleri zıbın olarak aldım ya hata mı yaptım 🙄 bizim uzun kollular Yenidoğanlar
DeustchBurcu Gizem3544 benimkiler de uzun kolku zıbındı tek kat giydiriyordum canım, ince giydirip uzun kollu giydirmek (şahsi görüşüm) daha sağlıklı 🌸
Gizem3544 Miracaslan izmirdeyim ama dediğim gibi Yenidoğanlar yani mayısta giyecekleri uzun kollu 0-3 olarak aldıklarım yani haziran temmuz ağustos olanlar zıbın
Tuubath Gizem3544 anladım pardon mayısı saymazsak sonrası sıcak zaten doğru ben hayırlısıyla temmuzda doğuracağım fazla mı veya az mı çok bilmiyorum ama 0-3 3-6 için 10 taneden fazla aldım kirlenir terler gibi gibi düşünerek
Miracaslan Gizem3544 o zaman olur ben yanlış okumuşum bende Ağustos sonuna geliyor Doğumum uzun kollu düşünüyorum sıcak olursa yarım kollu giydiririm
Miracaslan Tuubath bebekler yeni doğduklarında çok üst değişiyor afedersiniz bezi bile taşıyor yeğenim geçen hafta doğdu annesi çok fazla almasına rağmen ancak yetiştiriyor
Gizem3544 Tuubath bende mayısta doğuracağım 3-6 tam Eylül ekim kasıma denk geliyor ne giydirmek gerek bilmediğim için almadım hiç daha
Tuubath Miracaslan daha ilk çocuğum çok bi bilgim yok ama çevrede herkes öyle diyor özellikle ilk aylar çok gerekiyor
Tuubath Gizem3544 öyle çok kalın şeylere gerek yok bence o aralıkta sıcak olur mevsimlik bakmak gerek bence
Gizem3544 Tuubath bakalım canım şimdiden almadım yavaş yavaş alırım artık dediğim gibi muhtemelen mevsimlik olur ☺️