İlk hamileliğimmm , bebiş küçük olduğu için hissetmiyorum doğal olarak sanıyorum yok bebek hamile değilim ,doktora her gün gidesim varr😂ayda bir kez gidiyorum heycanim bebeği görmekten çok hamilemiyim yani inanamıyorum diyorum nezaman tekme atarsa inanırım sizde böyle misiniz karnımda mi acaba diyorum 🧐