Kızlar ben daha 11. haftada girdim taramaya ve doktor ultrasonda erkek olduğunu söyledi (%99, 16. haftada %100 diyebiliriz sadece dedi). Bana da gösterdi ve erkek olduğu baya belli gibiydi. Çevremdeki herkes çok çok erken söylediklerini yanlış bakılmış olabileceğini söylüyor. İnternete de bakınca şaşırdım açıkçası :d Ben kız denilip sonradan erkekmiş denilen bebekleri duymuştum fakat erkek dedikten sonra kızmış denildiğini videolarda gördüm. Sizlerin bebeklerinin cinsiyetleri ne zaman belli oldu? Yanlış görülme durumu yaşadınız mı? Bu arada cinsiyeti ben sormadım erken diye düşünerek doktor da heyecanlanarak söyledi hatta kaç haftalık olduğunu tekrar hesapladık falan. Kafam çok karıştı 🫣