12+6 da bugün gittim doktora. Bir oğlumuz var Allah bağışlasın. İnsan iki duyguyu da tatmak istiyor bir de kızımız olsun istedik. Oğluma hamileyken de çok istemiştik bir kız evlat. Doktora kağıda yazmasını istedim çok erken tahmin edebilirim sadece cinsel organları yeni oluşuyor tomurcuk halinde net birşey söyleyemem sadece kemik yapısına göre söyleyebilirim dedi. Kağıda yazdı ama net olmadığı için eşimle baktık. Erkek yazmış ama yanına soru işareti koymuştu. Ne yalan söyleyeyim sevindim diyemedim çok hevesliydim… vicdanen kendimi çok kötü hissettim… değişir mi acaba?