Tubathevet Kızlar aranızda su fazlalılığı olup normal doğumu bekleyen oldu mu? Doktorumuz normal doğum riskli olur 38. Haftada sezeryana alacağız dedi şuan 36+2deyiz.
Melike0607 Tubathevet bendede var şu fazlalığı bizimde beklemeyecek su gelmezse 38 haftaya gün aldık sezeryan için ilk doğumumda sezeryandı
femme Tubathevet 22 haftalik iken doktora gittim ve sekerden dolayı suyum da artış varmis suanda 23 u bitirdik Normal doğum yapilmiyormu
Tubathevet Snglhfs doktorumuz riskin fazla olur hiç riske girmeyelim dedi ki şeker hastalığımda yok oysa ki.
ensensr23 Çok saçma suyun doğum şekliyle alakası neymiş acaba eltimin de su fazlalığu vardı normal doğurdu benimde var doktorum asla doğumun sezeryan olması gerektiğini söylemedi. Başka bir doktorada danışın bence eğer normal doğum istiyorsanız..
Snglhfs Tubathevet özele mi gidiyosunuz genelde özel hastaneler direk sezeryan tarftarı oluyorlar ama yınede sız bilirsiniz tabi suyun fazlalığı şeker yoksa bi riski olmadığını söylüyor bnm gttığım doktorlar