Ceyceyy2708 Merhaba ılk kez yazıorum 30+5 gunluk hamıleyım sırt agrım cok oluo doktora gttım olur dedı ama bazen sıddetlı gelıo sancımda yok neden olur acaba bılgısı olan varmı ?