Son adet tarihim 2 şubat
Test yaptıgımda cift çizgiydi kandada cıktı
Dr gittim kese var ama cocuk yok dedi 7+4
Kese 6.6 dan ilerliyor kürtaj dedi doktor
Ama her an gibi kanama lekelenme yok
1 hafta daha beklicem oluşmasını
Yaşayan varmı? Sizce ne yapmalıyım :(