Shazel ben 35+6 da nst ye bağlandım. Yalancı sancım çıktı. Zaten aslında onlar yalancı sancı değilmiş , doktorum gerçek sancı sadece düzensiz dedi. Sancı dediğiniz şey bebeğin hareketinden cok, göbeğinizin ortasında toplanıp sertleşip, 1-2 dk sonra normale dönmesi. YouTube da Op. Dr. Furkan Kayabaşoğlu’nun doğum nasıl başlar diye bir videosu var onu izlemenizi tavsiye ederim. Tam anlamıyla neyin yalancı sancı, neyin gerçek sancı vs olduğunu yada doğumun başladığını, yakınlaştığını nasıl anlarızı cok iyi anlatıyor ☺️