Kubrakarahan canım burada sigara kullanıp sağlıklı doğan elbette olmustur ama onları degilde sırf sigara içtiği için astımla doğan bebekleri ciğerleri gelişmeyen bebekleri düşün kararını ona gore ver. Seni yargılamak asla ama asla haddim değil. Bırakmıyorsan bile azalt doktoruna danış o da bilsin ona göre ileri ki zamanda seni yönlendirir. Hicbisey sizden ve bebeğinizden daha önemli değildir iyi akşamlar rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏