Gizem0610 Yarın 40 hafta oluyorum doktorum cumaya kadar sancın başlamazsa sezaryen yapıcam cuma günü dedi bu ilk gebeliğim devlet takipliyim normalde devlet hastanesi sezaryen yapmak istemez bir şey anlamadım normal doğum istiyorum
Gln0110 Gizem0610 çatı muayenesi yaptılar mi? Ben de öyle biliyorum yani son ana kadar normali zorlarlar ama bebek ve siz riskteyseniz sezeryan da yapabilir tabi
Bibeyza Gizem0610 Merhaba ben de 39+2 yim şuan bu haftadan sonra bana da 1 hafta süre verildi ama önce suni sancı daha sonra sezaryen ihtimali düşünülücek sen doktoruna detaylı görüş istersen direkt sezaryen yapmak isteyen bir doktordan pek hayır gelmeyebilir
Mrvsmt2502 Gizem0610 neden suni denemiyor. Ben hem özel hem devlet tkipliydim devletteki doktorum 42. Haftada suni denedi 2 güne bi kontrole çağırıyordu
Mrvsmt2502 Gln0110 doğum başladığında yapılıyor öncesinde yapılmıyor doğumu tetikleyebilidiği için yapmıyoruz dedi bana doktor devlette doğum yaptım