Kmrgmzkbly bende kum döktüm ayrıca böbrekte büyüme başlamış dendi. Eğer geçmeseydi kateter takılacaktı gerek kalmadı. Kadın doğum, üroloji, genel cerrah kaç doktor gezdim hatırlamıyorum bile.. söylenenler hep aynıydı. Bol su tüket günde 3 lt, ağrıyan böbreğin üzerine yatma tam tersine yat, ağrın olursa parol içebilirsin. Çok ağrın olursa gelirsin serum takarız. Bu kadar başka yapılacak birşey yokmuş malesef