kardelennn1 Kızlar adet günümden 4 gün geçti bel ve sırt ağrısı sürekli uyuma isteği hiçbir yerimde ağrı yok sadece rahime doğru ¾ saniyelik sızı geliyor o da dayanılmayacak gibi değil göğüs uçlarında dokunduğum da acı var ne yapmam gerekiyor
thebendis kardelennn1 kan verebiliyorsaniz kan verin ya da bir test yapin ben de ayni belirtilerle testle öğrenmiştim ☺️
2oglus kardelennn1 benimde 4gun geçti bugün 5.gunumdu hatta ama bu sabah test yaptım negatif çıktı olsa bu kadar gecikmede çıkardı sanırım ama hiç adetim geçmezdi günü gününe gelirdi erken bile gelirdi şaşkınım şuan bel ve sırt ağrısı bende de var göğüs hassasiyeti var ama adet öncesi gibi aynı napacagimi şaşırdım
2oglus kardelennn1 beklemekten başka çare yok sanırım dollenmemis olsa adet olmam gerekiyor geç döllenme olsa cikmazmiydi 5.gun çünkü ve 27 28 günde adet olurum 1gun bile hiç gecmezdi
Gebeysek1 kardelennn1 regl belirtileri ile gebelik çok benziyor bence kan vermenize fayda var. 5 günlük gecikmede benim idrar testinde de belli olmuştu