Ben 20 haftalık hamileyim ve sağ tarafımda bi ağrı oluyor böbreğimin aşağısına doğru tam olarak belli bi yer deyil yani aşağıya doğru ezik gibi bir ağrı oluyor elimle mıncıklayınca keçiyor gibi oluyor sizde de oluyor mu?Gece uyunca uzanınca ara sıra bu ağrı oluyor.