Thebluewine Cuma günü 37 + 0 da riskli gebeliğim olduğu için spinal sezaryen olacağım. Ama burada o kadar kötü şeyler yazıldı ki ameliyat sonrasından çok korkuyorum.
Lavinyaa8 Thebluewine hic korkmayin anın tadını çıkarın ameliyatta zaten bir sey hissetmiyorsunuz uyuşukluk gecince de hep agri kesici veriyorlar sadece zor olan ilk kalkış ve yürüyüş o da anlik kalkana kadar zor yürüdükçe zaten açılıyorsunuz bol bol kahve için 😌
Beyzacan Thebluewine canım hiç korkma bende spinal oldum. Hastanede bile çocuğuma kendim baktım. Evde aynı şekilde. Kaldıramazsn yok dikişlerin ağrıyo falan dediler. Yok öyle bsey. Tabiki kalkarken falan ağrın oluyo ama bebeğin ağladığında umrunda bile olmuyo. Öyle katlanılmicak kadar şiddetli ağrı değil. Anlık oluyo hemen geçiyo.Hiç korkma. Zaten hastanede uyuşuk gibi oluyo devamlı ağrı kesici vuruyolar. Evde bi kere bile ağrı kesici içmedim düşün.
Melike0607 Thebluewine korkma hiç olumsuz yapılan yorumlara aldanma herkezin bünyesi bir değil benimde 2 ci sezeryan olacak ilkte 1 kez bile biyerim agrımadı çok rahattım halsizlik oluyor Buda çok normal ameliyat sonuçta 1 haftaya kendıne geliyorsun
Nurr_22_22 Thebluewine doğum kişiye özeldir başkasının ağrısı acısı çok oldu diye sende de olmaz mesela benim çok güzel geçti doğumum ve sonrasında da çabucak ayaklandım abartilan acıları ağrıları yaşamadım sadece ana odaklan yaşayacağın güzelliği düşün sadece ilk kalkmada önüne bakma basın dönebilir birde eve çıktığında da hep yatma ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlanirsin
Beyzacan Thebluewine sadece ilk bi hafta yatıp kalkarken ağrı oluyo biraz. ama anlık hemen geçiyo öyle şiddetli değil. Ben dikkat etmedim direk dümdüz kalktım halbuki elini yana koyup destek alıp kalkmak lazım. Hiç dikkat etmedim ona rağmen çok ağrımadı düşün. Ağrı kesici kullanmaya gerek bile kalmadı.
Lavinyaa8 Thebluewine ilk gün gercekten zorlandim ama 2. Gün daha iyiydim kendim gidip gelebiliyordum eve geldim duşumu falan aldim
Acnogg4 Hiç korkma. Dedikleri gibi ağrı hissetmiyorsun. Zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar. Ben ilk kalkışta bile hiç zorlanmadım. Sadece çok fazla kahve iç ve sürekli yürü. Benimtek zorlandığım şey baş ağrısı. aşırı baş ağrım olmuştu.
sedasedaaa Thebluewine bende sezaryen oldum hastanede ilk kalkış biraz zor oluyor ama dayanıp bol bol yürürsen çabuk toparlanıyorsun. Hastanede ağrı çekmedim ilaçlardan dolayı eve geldiğimde çok ağrım oldu ama Allah yardım ediyor gerçekten yatarken otururken ağrım çok oldu eşim bu konuda çok destek oldu. Ama 3-4 güne tamamen iyileşmiş olmuştum.
sedasedaaa Thebluewine ağrı kesici olarak eve geldiğimizde parol verdiler ama 1 kez bile içmedim bol bol yürüyüş ve dinlenmek süreci kısaltıyor
Thebluewine Beyzacan ben ilk günden çok korkuyorum aslında. Hani direk 2-3 gün sonrasına uyanmak istiyorum 😀
Beyzacan Thebluewine zaten anesteziden ilk günleri pek hatırlamıyosun daha sonrasında 😂 ben hastanede kaldığım 2 günü hayal meyal hatırlıyorum 😂