MerveSinan Arkadaslar acil önceki dogumumda belimden sancim vardi.Simdi 39. Haftadayim.Kasıktan agri geliyor? Dogum sancisi midir?
Melike0607 MerveSinan benim belimden başlayıp kaşığıma inmişti zaten dayanamıuorsun adet sancısının üstünü düşün ve dakika tut düzenli mi açılmam olmadığı için ben sezeryan olmuştum