Aynurdrt Kızlar iyi akşamlar. Adana Güzelyalı hastanesine giden varmı? Doğum ücretini falan biliyormusunuz?
MMelissaaa- Babybaby12 bende cuma gittiğimde muayene ücretini yükseltmişlerdi doğumu da sorduk böyle dediler güncellenmiş 😓