Mihranurum-123 doktor bebeği gördüğünü felan söyledi ama nokta dahi yok tedirgin oldum gs 2.19 mm yazıyor sizlerde kaçtı ?
Mihranurum-123 Ebrarliva doktor bebeği gördü kanattı var bebek görüldü dedi ama bana boş geliyor korkuyorum
Mzzz Mihranurum-123 valla ben kanat diye bir şey duymadım yolk saç diye bir şey var kesenin içinde minik kese gibi duran😇
Mihranurum-123 Mzzz kabartı yazacaktım saç kesesi yemiyorum kabartı oluyormuş bebeğin varlığı olduğunda
Mzzz Mihranurum-123 valla hiç öyle bir şey söylememişti doktorum ama doktorun öyle bir şey var diyorsa vardır ve doktorun gördüyse sorun yoktur içiniz rahat olsun 🙏 1-2 hafta içindede bebeği görür kalbini dinlersiniz Allah’ın izni ile 🙏